Малювання обведення
(UI 0.9.9)
Вступ
Містить конфігурацію Pen для виконання обведення
Огляд класів
class UI\Draw\Stroke
{
/* Конструктор */
public __construct( int $cap = UI\Draw\Line\Cap::Flat, int $join = UI\Draw\Line\Join::Miter, float $thickness = 1, float $miterLimit = 10)
/* Методы */
public getCap(): int
public getJoin(): int
public getMiterLimit(): float
public getThickness(): float
public setCap(int $cap)
public setJoin(int $join)
public setMiterLimit(float $limit)
public setThickness(float $thickness)
}
Зміст
- UI\Draw\Stroke::__construct - Створити новий об'єкт Stroke
- UI\Draw\Stroke::getCap - Отримати кінець лінії
- UI\Draw\Stroke::getJoin— Отримати з'єднання лінії
- UI\Draw\Stroke::getMiterLimit— Отримати межу зрізу
- UI\Draw\Stroke::getThickness - Отримати товщину
- UI\Draw\Stroke::setCap - Встановити кінець лінії
- UI\Draw\Stroke::setJoin— Отримати з'єднання лінії
- UI\Draw\Stroke::setMiterLimit - Встановити межу зрізу
- UI\Draw\Stroke::setThickness - Встановити товщину