ps_shading

(PECL ps >= 1.3.0)

ps_shading — Створює затінення для подальшого використання

Опис

ps_shading(    resource $psdoc,    string $type,    float $x0,    float $y0,    float $x1,    float $y1,    float $c1,    float $c2,    float $c3,    float $c4,    string $optlist): int|false

Створює затінення, яке можна використовувати функцією ps_shfill() або ps_shading_pattern()

Колір затінення може бути в будь-якому колірному просторі, крім pattern

Список параметрів

psdoc

Ідентифікатор ресурсу файлу postscript, повернутий функцією ps_new()

type

Тип затінення може бути radialилиaxial. Кожне затінення починається з поточного кольору заливки та закінчується заданими значеннями кольору, переданими у параметрах від c1доc4(описание их значений смотрите вps_setcolor()

x0, x1, y0, y1

Координати x0 y0 x1 y1 - це початкова та кінцева точки затінення. Якщо тип затінення - radial, дві точки є середніми точками початкового та кінцевого кіл.

c1, c2, c3, c4

Смотрите описание их значений вps_setcolor()

optlist

Якщо тип затінення radial optlist також має містити параметри r0иr1 з радіусом початкового та кінцевого кола.

Значення, що повертаються

Повертає ідентифікатор шаблону або **false**в случае возникновения ошибки.

Дивіться також

  • ps_shading_pattern() - Створює візерунок на основі затінення
  • ps_shfill() - Заповнює область затіненням