ps_shading
(PECL ps >= 1.3.0)
ps_shading — Створює затінення для подальшого використання
Опис
ps_shading( resource $psdoc, string $type, float $x0, float $y0, float $x1, float $y1, float $c1, float $c2, float $c3, float $c4, string $optlist): int|false
Створює затінення, яке можна використовувати функцією ps_shfill() або ps_shading_pattern()
Колір затінення може бути в будь-якому колірному просторі, крім pattern
Список параметрів
psdoc
Ідентифікатор ресурсу файлу postscript, повернутий функцією ps_new()
type
Тип затінення може бути radial
илиaxial
. Кожне затінення починається з поточного кольору заливки та закінчується заданими значеннями кольору, переданими у параметрах від c1
доc4
(описание их значений смотрите вps_setcolor()
x0, x1, y0, y1
Координати x0
y0
x1
y1
- це початкова та кінцева точки затінення. Якщо тип затінення - radial
, дві точки є середніми точками початкового та кінцевого кіл.
c1, c2, c3, c4
Смотрите описание их значений вps_setcolor()
optlist
Якщо тип затінення radial
optlist
також має містити параметри r0
иr1
з радіусом початкового та кінцевого кола.
Значення, що повертаються
Повертає ідентифікатор шаблону або **false
**в случае возникновения ошибки.
Дивіться також
- ps_shading_pattern() - Створює візерунок на основі затінення
- ps_shfill() - Заповнює область затіненням