Gmagick::quantizeimage

(PECL gmagick >= Unknown)

Gmagick::quantizeimage — Аналізує кольори еталонного зображення

Опис

public Gmagick::quantizeimage(    int $numColors,    int $colorspace,    int $treeDepth,    bool $dither,    bool $measureError): Gmagick

Аналізує кольори в еталонному зображенні та вибирає фіксовану кількість кольорів для представлення зображення. Метою алгоритму є мінімізація різниці у кольорі між вхідним та вихідним зображенням при мінімізації часу обробки.

Список параметрів

numColors

Кількість кольорів.

colorspace

Колірний простір, в якому зменшиться колір, зазвичай RGB.

treeDepth

Зазвичай це значення дорівнює нулю чи одиниці. Нуль або одиниця вказує Quantize вибрати оптимальну глибину дерева Log4(number_colors). Дерево цієї глибини зазвичай забезпечує найкраще уявлення еталонного зображення з найменшим обсягом пам'яті та максимальною швидкістю обчислень. У деяких випадках, наприклад для зображення з низькою колірною дисперсією (кілька кольорів), потрібне значення, відмінне від Log4(number_colors). Щоб повністю розгорнути дерево кольорів, використовуйте 8.

dither

Значення, відмінне від нуля, розподіляє різницю між вихідним зображенням та відповідним алгоритмом зменшення кольору на сусідні пікселі вздовж кривої Гільберта.

measureError

Значення, відмінне від нуля, вимірює різницю між вихідним та квантованим зображеннями. Ця різниця становить повну помилку квантування. Помилка обчислюється шляхом підсумовування всіх пікселів зображення квадрата відстані в просторі RGB між значенням кожного еталонного пікселя і його квантованим значенням.

Значення, що повертаються

Об'єкт Gmagick у разі успішного виконання.

Помилки

Викликає GmagickExceptionв случае возникновения ошибки.